Підсумкова
І саме зараз час обрати свою роль. На вибір дві головні: бути учасником чи бути номінантом.
Бути учасником – це інвестиція в практичні знання та нетворкінг, можливість почути кейси колег з різних галузей ринку, на готовому досвіді проаналізувати потенційні ризики поточних бізнес-рішень, а також надихнутися на свій власний проект, який можна буде номінувати на Премію наступного року.
І тепер головна новина: для цієї ролі організатори подовжили першу хвилю ранньої реєстрації, отже саме зараз і до кінця вересня інвестиція учасника виявиться на чверть меншою. В силі - найдоступніша ціна квитків на Підсумкову конференцію «Премії HR-бренд» – 12000 9000 грн.
Бути номінантом – це додатково інвестиція в імідж (компанії та власний), у формування трендів + всі привілеї учасника. Ну і, звісно, можливість виграти в одній з номінацій («Світ», «Україна», «Регіон», «Столиця» та низка спеціальних), набути статус найкращого роботодавця, бути тим, ким пишаються співробітники та кого обирають пошукачі.
Нагадаємо імена тих, хто вже долучився до ліги номінантів.
Це компанії:
Отже, саме з ними 5 грудня будемо говорити про HR-брендинг у цифрову епоху, про технології майбутнього та як це змінює HR, про відповідальне лідерство, розбудову корпоративної культури, актуальні тренди та спільні проблеми ринку.
По секрету розповімо, що цьогорічні проекти вже охоплюють неабиякий спектр тем: ефективність та мотивація, утримання персоналу в рітейлі, залучення талантів та багаторівневі програми стажування, щастя в діяльності, впровадження agile, корпоративне волонтерство… Але посилення все ще потрібно.
Тому запрошуємо зголошуватися в номінанти і проторювати свою доріжку до перемоги на «Оскарі в HR», обмінюючись практиками з колегами з усієї України.
Попереду насичена підготовка, фіналізація програми, проведення досліджень, робота журі та низка сюрпризів.
Отож, обирайте свою роль і